Torsdag 30e juni.

Vi gjorde verkligen ingenting vettigt den här dagen vilket egentligen var ganska skönt. Vi hängde bara hemma och tittade på Emil hela dagen. Tyra fick åka och haika i bergen tillsammans med hundvakt Frida och hennes kompis och dennes blandras, så hon var iväg mellan 10 och 18.

När jag hämtade Tyra igen så skyndade vi bara hemåt för att jag sedan skulle byta om och sedan springa ut mot parken för att bli upphämtad av Anna och Sebastian. Vi skulle åka till stranden på pilates. Självklart glömde jag min filt också, så jag var den enda av 13 stycken som körde au natural i sanden och såg ut som en dammråtta efteråt. Men det var i alla fall roligt och fint, och jobbigt som fan.

Jag åkte sedan från stranden i taxi till triumfbågen och hämtade upp Nicole och Emil. Sedan åkte vi vidare till Lidl för att handla lite. Vi gick hem efter det och när Nicole var tillbaka efter promenad med Vega så tittade vi på serier och åt gott. 

0 kommentarer