Hemkommen.

Efter en tio timmar lång bilresa hem till Stockholm så var både jag och Nicole helt slut. Kom hem klockan 6 på morgonen i söndags och har pretty much varit död sedan dess. Men igår hade jag lovat att komma till ett ekipage i Uppsala för att hjälpa dem med sin bullterriervalp på åtta månader, så jag lämnade Tyra till dagmatte och åkte dit vid 12. 

Kom hem runt 21.30 i gårkväll och slängde mig i soffan med ost och chips. Bra kombo. Tyra sov över hos Jennifer och Benjamin och hag ska hämta henne ikväll på vägen till rallylydnaden. 

Imorgon ska jag och Tyra åka ut till Ylva som har Tyras syster Mini där. Vi ska se om vi kan introducera Mini till Tyra och senare på eftermiddagen kommer en familj från Norrtälje för att träffa henne. Förhoppningsvis klickar det mellan dem!

Annars då. Snön har kommit till Stockholm och det blev vi glada för. Valpis är tillbakalämnad och vi saknar henne redan, men träffar ju henne ikväll på rallyträningen. 

Jag fick även mitt andra antagningabesked igår och det visade sig att jag hamnade som tredje reserv på juristprogrammet i Uppsala, och femte i Stockholm. Så det verkar som om jag får gå efter min plan B vilket är att läsa distans på komvux tills jag kommer in. Så nu är jag "ledig" ett bra tag framöver och har massor av tid att ägna mig åt roliga saker. 






0 kommentarer